Jak się gra w kapsle – Zasady i Porady

Jak się gra w kapsle - Zasady i Porady

W tym artykule przedstawię Wam krótki przegląd zasad gry w Kapsle – grę w picie. Omówię też trzy ważne mechaniki gry: rzut googlem i rzut powrotny. Dowiesz się także o karach za niezatopienie ani jednego kapsla. Na koniec omówię dynamikę gry. Na początek musisz przygotować kilka piw.

359 Kapsli to odmiana gry w Kapsle rozgrywana na Uniwersytecie Northwestern

Odmiana gry w kapsle to popularna gra w picie, która powstała na Uniwersytecie Northwestern. Pierwotnie została wymyślona przez zdegenerowanych studentów z klasy 2022 i od tamtej pory rozprzestrzeniła się po całym kampusie Northwestern. Istnieją dwie różne odmiany tej gry w picie: line caps i cross caps. W obu wariantach po każdej stronie grają trzy osoby, przy czym jeden liniowy gra w obie gry jednocześnie. Obie gry nakładają się na siebie jak diagram Venna.

W grze biorą udział dwie dwuosobowe drużyny, których celem jest wypicie jak największej ilości piwa. Dwie drużyny siadają naprzeciwko siebie, a jedna z nich wyznaczona jest na sędziego punktowego. Drużyny są podzielone według płci, a każda z nich otrzymuje szklankę piwa. Gra kończy się, gdy jedna drużyna wypije tylko jedno piwo, a drugiej się ono skończy. Ta odmiana gry stała się niezwykle popularna i rozprzestrzeniła się na inne szkoły Wielkiej Dziesiątki.

Dynamika gry

Dynamiczne kolejki dla frakcji od razu rozwiążą ten problem. Dzięki temu gracze słabszych frakcji będą mogli szybko zalogować się i rozpocząć akcję. Dzięki temu mapy Cyrodiil nie będą puste. Rozwiązanie to nie jest jednak idealne. Z tego powodu ważne jest, aby gracze wzięli pod uwagę następujące punkty przy rozważaniu dynamicznych kolejek dla frakcji. Punkty te zostały wyjaśnione w kolejnych akapitach.

Czytaj również:   Gry dla 4-latków - zabawa i edukacja!

Boczne piwo: Kluczowa dynamika gry polega na obstawianiu i spożywaniu piwa. W zależności od tego, jak bardzo są pewni siebie, gracze mogą nalewać dużo lub mało. Aspekt obstawiania daje więcej władzy drużynie przegrywającej, ponieważ każdy punkt zdobyty przeciwko niej pozwala jej kontrolować ilość nalewanego piwa. Dlatego bardziej wytrawni gracze będą sami narzucać sobie ten aspekt gry. Te strategie zapewnią wdrożenie najlepszej strategii podczas projektowania gry dla zawodów opartych na limitach.

Doping: W grze opartej na kapslach, każdy gracz rywalizuje o najwyższy wynik. Zasadniczo każdy gracz w drużynie chce osiągnąć 5 punktów. Ostatnia osoba, która zdobędzie kapsel, otrzymuje premię. W zależności od tego, jak dużo chcesz wypić, możesz zwiększyć liczbę osób w każdej drużynie. Oprócz dodatkowej siły rażenia, ten wariant gry pozwala wyłonić współzwycięzcę.

Obstawianie lania

Celem gry “Wagering’ the pour”, w której używa się butelki po piwie, jest wrzucenie kapsli z butelki do kufla znajdującego się na przeciwległym końcu. Jest to prosta, ale wymagająca gra do picia. W przeciwieństwie do innych gier, gracze muszą wypić swoje piwo po każdej odpowiedzi. Celem jest wrzucenie jak największej liczby kapsli do kufla, zanim obie butelki wyschną. W grze może brać udział czterech graczy lub dwie dwuosobowe drużyny.

Innym wariantem gry w kapsle jest “Zakład o nalewanie”. Gracze siedzą w odległości około 15 stóp od siebie i muszą spróbować wlać wszystkie swoje kapsle do kubka drużyny przeciwnej. Gracze po przeciwnych stronach sali mogą z łatwością wykonać przekątną, podczas gdy gracze z tej samej drużyny nie mogą. Gdy drużyna wykona przekątną, musi postawić zakład, zanim drugi gracz będzie mógł go wykonać.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Związane stanowiska